Vlam bam, thank you Ma’am

VLAM kiest voor het Belgische Focus Advertising (&KOO) en het Britse bureau Fleet Street Communications als partners om onze groenten, fruit en aardappelen in het Verenigd Koninkrijk te promoten.

Het budget werd gegund na een pitch waaraan ook verschillende Britse bureaus deelnamen. Het Verenigd Koninkrijk importeert al vele jaren groenten, fruit en aardappelen uit onze regio omwille van de hoge kwaliteit, smaak en duurzaamheid. Maar ook na Brexit wil VLAM dit bestendigen én het marktaandeel van onze groenten, fruit en aardappelen in het Verenigd Koninkrijk vergroten.

Campagne beeld

VLAM liet zich overtuigen door enerzijds de ervaring van Focus Advertising in de voeding met klanten als Ardo, Vandemoortele Group en Lotus Bakeries en anderzijds het sterke Belgisch-Britse partnership met Fleet Street Communications uit Londen. Een virtuele toost tussen beide bureaus vond ondertussen al plaats.

Campagne slogan

De voorbije jaren heeft Focus Advertising ruime expertise opgebouwd met grote Europese projecten, dankzij het sterke internationale netwerk Confrad. Momenteel begeleidt Focus Advertising de laatste jaren de Europese campagne voor melk.

Persberichten in je mailbox

Over +KOO