Pomax kiest voor +KOO netwerk

Om haar merkstrategie en -ambitie verder uit te rollen zet Pomax een samenwerking op met +KOO. Experts van het +KOO netwerk van Dallas, FutureKind en Makeout.studio zullen samen onder de +KOO vlag met Pomax partner Hybrid agency een hecht team vormen.

Versterken love brand

Xavier De Vil, CEO & founder van Pomax:

“We willen van Pomax nog meer een love brand maken, gekoppeld aan een efficiënte marketing performance aanpak. ​ Hiervoor waren we op zoek naar partners die ons hierbij kunnen ondersteunen. Het +KOO team overtuigde ons op creatief en strategisch vlak en had onze uitdaging voor de toekomst meteen begrepen.”

+KOO voluit in haar collaborative model

Koen Van Impe, CEO van +KOO:

“We verwelkomen Pomax graag als nieuwe klant bij +KOO en hebben een expert team samengesteld die in een KOOlab met Pomax de nieuwe strategie voor de toekomst zal creëren. We staan bij +KOO voor het creëren van “collaborative intelligence” en geloven daarbij in de kracht van samenwerking. Toen Xavier ons belde om samen met Hybrid agency één team te vormen voor Pomax hebben we geen moment getwijfeld. Pomax is al een sterk internationaal merk en bovendien van Belgische makelaardij. We gaan nu samen de volgende stap zetten in het creëren van Pomax als love brand voor zowel haar verdelers als de eindklant.”

+KOO start met een team van experten onder leiding van Annelies Florquin, client service director van Dallas. Kristel Vanderlinden, oprichter van FutureKind bij +KOO en Karim Lequenne, merk strateeg bij Makeout.studio zullen de strategie uitwerken voor Pomax. Seb De Roover, creative director bij Dallas zal de creatie superviseren.

Xavier De Vil, CEO & Founder Pomax.jpg

JPG - 70 Kb