All The Way en Engagor verstevigen hun samenwerking met een partnership

All The Way, het agentschap voor social media marketing met een focus op conversie, werkt sinds vorig jaar intensief samen met Engagor bij het monitoren van social media activiteiten. Vandaag hebben ze die samenwerking offcieel gemaakt en is All The Way nu officieel partner van Engagor.

Met “Conversation to Conversion” in het logo legt All The Way de nadruk op een resultaatgerichte aanpak. Ze helpen bedrijven in het bereiken van concrete doelstellingen met behulp van sociale media door duurzaam met klanten te connecteren. In dat kader zetten zij dagelijks tools in om conversaties te monitoren, om analyses te maken en conversaties te starten. Op deze manier bouwen ze samen met de klant aan een lange termijn strategie in sociale media.

Gert Baudoncq: “De keuze voor Engagor volgt op een grondige analyse en testfase waar de tool duidelijk naar voor kwam als een krachtig platform dat voldoet aan de belangrijkste noden van onze klanten. Zijn vormen de perfecte aanvulling bij onze eigen benchmarking tool en de social media publishing tools die we inzetten.”

All The Way werkt aan social media plannen, monitoring, conversation management en sociale applicaties voor onder andere Vivium, NIBC Direct, Toyota en de agentschappen Mirror Mirror en Content Lab.

Engagor is een Begische bedrijf dat sinds 2011 een ‘social intelligence’ oplossing aanbiedt, die vanuit een brede monitoring een efficiënt management van een online identiteit toelaat.

Gert Baudoncq

All The Way brengt uw social media aanpak van conversaties naar conversie. Onze aanpak bestaat er in eerst te luisteren naar de conversatie, vervolgens na te denken over doelstellingen en de juiste aanpak. Maar wat we liefst doen is onze handen vuil maken en concreet werk maken van uw social media aanwezigheid in de praktijk., All The Way

Persberichten in je mailbox

Over +KOO