KLEIN. versterkt zijn troepen met aanstormend talent

Het Mechels reclamebureau KLEIN. heeft Sara Coppens aangeworven als account executive.

Sara is een young potential, en heeft reeds een interessante bagage opgebouwd bij verschillende reclamebureaus (De Vloer, LDV United). Ook “het leven zoals het is bij een adverteerder” is haar niet onbekend. Een werkervaring bij Playmobil gaf haar nog meer goesting om haar carrière resoluut in de richting van communicatie en reclame te sturen.

Sara Coppens: “Werken bij communicatiebureau KLEIN.is een zeer boeiende, leerrijke en zinvolle uitdaging. Ik maak graag deel uit van een gedreven team in een open bedrijfscultuur en werk graag mee aan doelgerichte creatieve communicatie. Ik ben dan ook erg enthousiast om de uitdaging van account executive aan te gaan.

Managing Partners Gaëtan Geerkens en Steven Meel zijn zeer opgetogen over deze versterking in het team. “Jong talent in een senior team zorgt voor de juiste symbiose om creativiteit ten volle tot uiting te laten komen."

KLEIN. - creatief bureau met een punt.
Alles begint klein. Een artistiek meesterwerk begint met een schets, een politieke revolutie start met één dissidente tweet en de eerste woorden van de Nobelprijswinnaar Literatuur waren misschien ook wel 'maan roos vis'.
Een grote campagne, start met één kleine briefing. Die net als een startschot onze communicatie-atleten triggert om hun record te verbeteren. Onze stijl? Doelgericht. Creatief. Met de voeten op de grond. Waarom doen we dit? Simpel, we zijn nu eenmaal begaan met onze klanten!
KLEIN. is member of &KOO

Meer info:
Gaëtan Geerkens, Managing partner via gaetan@wijzijnklein.be
Steven Meel, Managing partner via steven@wijzijnklein.be

Over &KOO

Informatie over &KOO

&KOO adviseert en realiseert uw communicatie- en digitale innovatiestrategie en lanceert meteen ook uw applicaties, web(shop) platformen en toepassingen naar gebruikers toe in samenwerking met verschillende Cronos &KOO bedrijven.

&KOO
F. Lousbergskaai 106 Bus 20