STEVEN MEEL (voordien sales director Metro) ziet het groots bij KLEIN.

Na een carrière van 14 jaar bij gratis krant Metro, verhuist Steven Meel naar het Mechels communicatiebureau KLEIN. waar hij Managing Partner wordt naast founding father Gaëtan Geerkens.
De samenwerking gaat van start op 1 februari, maar raakte nu reeds bekend.

Steven startte zijn carrière bij Publicis en kiest nu bewust opnieuw voor een functie in een reclamebureau.

Steven Meel: “De geboorte meemaken van een campagne triggert me enorm. Het idee om, gesterkt door een topteam, unieke concepten uit te vinden en uit te werken, geeft me kippenvel. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om van start te gaan! KLEIN. focust zich bovendien op een uniek segment in de adverteerderswereld en is écht begaan met de eindklant. Deze visie sluit perfect aan bij mijn persoonlijkheid.

Gaëtan Geerkens: “Ik ben bijzonder verheugd dat Steven KLEIN. komt versterken. Hij voelt perfect het verhaal en het DNA van KLEIN. aan, en is de ideale persoon om samen met het team  verder te bouwen aan een stevige toekomst voor KLEIN..”

Meel zal zich in zijn nieuwe functie voornamelijk richten op business development.

KLEIN. - creatief bureau met een punt.
Alles begint klein. Een artistiek meesterwerk begint met een schets, een politieke revolutie start met één dissidente tweet en de eerste woorden van de Nobelprijswinnaar Literatuur waren misschien ook wel 'maan roos vis'.

Een grote campagne, start met één kleine briefing. Die net als een startschot onze communicatie-atleten triggert om hun record te verbeteren. Onze stijl? Doelgericht. Creatief. Met de voeten op de grond. Waarom doen we dit? Simpel, we zijn nu eenmaal begaan met onze klanten!

KLEIN. is member of &KOO

Over &KOO

Informatie over &KOO

&KOO adviseert en realiseert uw communicatie- en digitale innovatiestrategie en lanceert meteen ook uw applicaties, web(shop) platformen en toepassingen naar gebruikers toe in samenwerking met verschillende Cronos &KOO bedrijven.

&KOO
F. Lousbergskaai 106 Bus 20